Geselekteerd als boek van de maand !

Het boek  : De weg naar zelfvertrouwen en succes  , geschreven door de oprichter van Stichting Jocotal  is door uitgeverij De Brouwer, uitgekozen tot boek van de maand

Mentalisten als Uri Geller zijn artiesten die hun publiek laten geloven dat zij door de kracht van hun gedachten kunnen bereiken wat ze willen. Maar of je nu wel of niet gelooft in de magische talenten van deze mensen, zeker is wel dat je de kracht van je eigen gedachten kunt gebruiken om emoties en prestaties te beïnvloeden en je doel te bereiken.

Een positieve instelling is voorwaarde om goede resultaten te behalen. Negatieve gedachten vormen alleen maar ballast en zullen je leven op een slechte manier beïnvloeden en je geluk in de weg staan. Inzicht in persoonlijkheid en karakter vormen de basis voor persoonlijke groei. Door te zorgen voor een betere balans tussen je eigen behoeften en de verwachtingen van anderen, zal je natuurlijk evenwicht vanzelf herstellen.
Dit boek is een ontdekkingreis naar je eigen persoonlijkheid, temperament en capaciteiten, en biedt verschillende manieren om die te ontwikkelen en te benutten. Je ontdekt de levensstijl die bij je past en leert je zelfvertrouwen te vergroten, waardoor je prestaties verbeteren en je zelfwaardering toeneemt. Dat zal vervolgens weer leiden tot meer voldoening en tevredenheid, waardoor symptomen van stress en burn-out worden voorkomen.

Je krijgt een mentaal trainingsprogramma dat erop gericht is om jezelf en anderen in deze ontwikkeling te coachen en negatieve gedachten te overwinnen. Het goed functioneren van een team, met vertrouwen in de coach, is mede afhankelijk van de bekwaamheden, sociale vaardigheden en technische kwaliteiten van de teamcoach. Op een goede manier leiding geven aan jezelf is de eerste voorwaarde voor het begeleiden van een team.

Clubs

Het geven van cursussen is een ding, maar Stichting JoCoTal  doet nog veel meer.
Sommige projecten achter de schermen, terwijl andere projecten als sport en spel behoorlijk zichtbaar zijn.
Een van onze projecten is de jongeren damclub : JOCODAM. Hou jij ook van dammen, bezoek dan deze pagina ........

Organisatie & Bestuur:

StichtingJocoTal